Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2015

ΕΥΖΗΝ! ΚΙΝΗΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΣΗΚΩΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ!

Η προηγούμενη Κυριακή ήταν μία απλή μέρα του φθινοπώρου, λίγο μελαγχολική, λίγο βαρετή. Για να μου φτιάξω τη διάθεση άρχισα να πακετάρω τα καλοκαιρινά ρούχα και να κατεβάζω από το πατάρι τα χειμερινά. Και η αλήθεια είναι ότι στην αρχή ήμουν όλο χαρά που έβλεπα τα αγαπημένα μου χουχουλιάρικα φούτερ, τα skinny μακρυά τζιν και το λατρεμένο μου δερμάτινο φόρεμα. Και τότε συνέβη! << Μα γιατί δεν κλείνει το κουμπί;>> <<Αποκλείεται να πάχυνα, θα στένεψε το παντελόνι>>! Τρέχω γρήγορα στη ζυγαριά, προσεύχομαι στο Θεό με τα μάτια βουρκωμένα και ανεβαίνω! Τιιιι; Πότε πήρα 4 κιλά; Πέφτω στο κρεβάτι και αναλογίζομαι τι μπορεί να έχω φάει και να μου προκάλεσε κατακράτηση, αν περιμένω την περίοδο μου ή αν ήπια πολύ νερό σήμερα! Τις γνωστές δικαιολογίες που λέμε όλες στον εαυτό μας μετά από κατάσταση σοκ. Και τότε θυμήθηκα τα βράδια στο ταβερνάκι του νησιού, τα ατελείωτα παγωτά για να τόνωση από τη ζέστη και τα χρωματιστά θερμιδογόνα κοκτέιλ στο μπαράκι τις παραλίας! <<Καλά να πάθεις, γουρούνι! Που μου ήθελες τηγανιτά καλαμαράκια 10 ηώρα το βράδυ!>>  Όταν συνήλθα κάπως από την μίνι κατάθλιψη ήξερα ότι πρέπει να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου!

Άσκηση και καλή διατροφή. 3 απλές λεξούλες που μας φαίνονται γολγοθάς. Για μένα ειδικά η πρώτη ήταν εφιάλτης καθώς η μόνη γυμναστική που κάνω στη ζωή μου είναι να πηγαίνω στο περίπτερο που είναι 200 μέτρα από το σπίτι μου!




Κάπως έτσι ήμουν την πρώτη μέρα που πήγα για ένα γρήγορο βάδην στο διπλανό πάρκο! Γύρισα σπίτι και είπα ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ. Μια φωνούλα όμως μέσα μου έλεγε ότι δεν πρέπει να τα παρατήσω για μια δυσκολία και λίγο ιδρώτα παραπάνω ( και ας έστυβα την μπλούζα μετά!)



Δεν μπορούσα να αφήσω τον εαυτό μου στο έλεος της αδυναμίας μου! Χρειαζόμουν, λοιπόν, κίνητρα! Και τα βρήκα!


  1. Πρέπει να το θέλεις πραγματικά! Αν δεν το έχεις δουλέψει καλά μέσα σου στην πρώτη δυσκολία θα τα παρατήσεις. Θα κλείσεις το ξυπνητήρι που θα χτυπήσει για το πρωινό jogging ή θα πέσεις με τα μούτρα στο πολίτικο ραβανί που έφτιαξε η μαμά σου! Κάθισε και σκέψου τους λόγους που κάνεις αυτή την προσπάθεια, ζύγισε τα και δες ποιο πραγματικά αξίζει: μια στιγμιαία απόλαυση; ή μια μακροχρόνιο αίσθημα αυτοπεποίθησης και υπερηφάνειας; 
  2. Μην εξαντλείς τον εαυτό σου! Δεν γίνεται από την πρώτη μέρα να γίνεις Ζιζέλ! Μπορεί να είσαι αποφασισμένη (ειδικά την πρώτη μέρα) αλλά αν πιέσεις τον εαυτό σου να κάνει, για παράδειγμα μία ώρα συνεχόμενο ποδήλατο, το πιο πιθανό είναι να μην ξαναπάς ποτέ! Κάνε μικρά βήματα και βάλε μικρούς και εφικτούς στόχους! Μην ξεχνάς ότι για να φτάσεις κάπου ψηλά πρέπει να ανεβαίνεις ένα ένα σκαλί, αλλιώς θα πέσεις και θα φας και τα μούτρα σου! Βάλε όρια, λοιπόν, στον εαυτό σου! 
  3. Ανακούφιση από το στρες. Περάσατε μια δύσκολη μέρα στο γραφείο. Βγείτε έξω, περπατήστε και εκτονωθείτε στη γυμναστική. Θα δείτε μεγάλη διαφορά καθώς όλες οι έρευνες δείχνουν ότι μία ώρα γυμναστική την ημέρα είναι το καλύτερο αγχολυτικό!
  4. Σκέψου πως θα αισθανθείς μετά τη γυμναστική. Η γυμναστική μας προσφέρει ένα αίσθημα ευεξίας και αυτοπεποίθησης. Ο εγκέφαλος ξεκινά να απελευθερώνει νευροδιαβιβαστές όπως οι ενδορφίνες, με αποτέλεσμα να αισθανόμαστε όμορφα. Επίσης, απελευθερώνεται σεροτονίνη, ένας άλλος νευροδιαβιβαστής που ρυθμίζει τη διάθεση. Δοκίμασέ το την πρώτη φορά και κράτα το συναίσθημα ως οδηγό για τις επόμενες.
  5. Αντάμοιψε τον εαυτό σου! Δώσε μία πραγματικά απολαυστική ανταμοιβή προς τον εαυτό σου, έπειτα από κάθε προπόνηση. Φάε λίγη σοκολάτα, πιες ένα δροσερό σμούθι, κάνε μία βραδιά σπα μόνη στο σπίτι ή με τις φίλες σου και κάν'το κάθε φορά μετά από τη γυμναστική σου. Με αυτό τον τρόπο ο εγκέφαλος σου θα συνδέσει την γυμναστική με την απόλαυση και θα το ζητάει κάθε μέρα! 
  6. Ώρα για περισυλλογή! Η γυμναστική μπορεί να σου δώσει τη δυνατότητα να αφοσιωθείς στα πράγματα που σε απασχολούν, να τα σκεφτείς καλύτερα και να βρεις λύσεις. Συνδύασε, λοιπόν, την γυμναστική με ένα μίνι προσωπικό meditation! 
  7. Περιποιήσου τον εαυτό σου πριν και μετά την γυπναστική! Πήγαινε για ψώνια και αγόρασε αθλητικά ρούχα, παπούτσια και ότι μπορεί να σε βοηθήσει για να νιώθεις πιο άνετα την ώρα της προπόνησης! Κάνε ένα πολύ απλό και ελαφρύ μακιγιάζ (αν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα) κάνε τα μαλλιά σου μία όμορφη αλογοουρά και είσαι έτοιμη! Για να βγεις από το σπίτι πρέπει να νιώθεις όμορφα με τον εαυτό σου και δεν γίνεται να νιώθεις συνεχώς το άγχος για την εμφάνισή σου! Όταν γυρίσεις σπίτι κάνε ένα χαλαρωτικό μπανιο, φόρα άνετα ρούχα και χουχουλιάρικες κάλτσες και δες την αγαπημένη σου ταινία αγκαλιά με ποπ κορν (είναι διαιτητικά αλλά με μέτρο!) 
  8. Φωτογραφίες πριν και μετά. Πολύ συχνά δεν καταλαβαίνουμε πόσο μακρυά έχουμε φτάσει και πόσο πολύ το σώμα μας έχει αλλάξει. Βγάλτε, λοιπόν, φωτογραφίες, δείτε την διαφορά και σίγουρα αυτό θα αποτελέσει ένα πολύ ισχυρό κίνητρο για να συνεχίσετε.
  9. Κάνε σύμμαχο το κινητό σου! Βάλε το πρόγραμμα της προπόνησης για φόντο στο κινητό σου! Όσο ξεχασιάρα και να είσαι (ή θέλεις να είσαι) δεν πρόκειται το κινητό σου να σε αφήσει σε ησυχία! Δοκιμασμένο! 
  10. Βρες το ιδανικό περιβάλλον! Κάνε μία έρευνα πριν αρχίσεις το πρόγραμμα σου! Βρες το ιδανικό γυμναστήριο που θα ταιριάζει σε σένα, ένα όμορφο πάρκο που μπορεί να σε εμπνεύσει ή την παραλία με την πιο όμορφη θέα! Η επιλογή του περιβάλλοντος που ταιριάζει σε εσένα θα επηρεάσει καθοριστικά την πρόοδο σου! Πάρε φίλους σου μαζί για να το κάνεις πιο οικείο ή κάνε καινούργιους εκεί που θα πας! 

Αυτά, λοιπόν, ήταν τα 10 κίνητρα που με βοήθησαν να βάλω στην ρουτίνα μου την γυμναστική και να την κάνουν αναπόσπαστο κομμάτι του εαυτό μου! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου